Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!

Go down 
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:27 am

Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Novtus_Plakat_Mindre01

Ja, folkens, sådan ser den nye (eneste) plakat ud, hvad siger i så? Jeg har arbejdet lidt på det i lidt tid nu som et af mine mange projecter, og nu er den simpelthen klar til os!
Plakaten bliver printet i A3-format(2 x A4-papirer sat sammen) og er i klarer farver.

Jeg har - måske som nogle af jer andre - bemærket at siden er ved at gå lidt i stå. Vi mangler mere spil, flere members, flere karakterer, og mest af alt... Mere omtale!
Og hvad gør man så? Man går selvfølgelig ud og spreder budskabet om vores eksistens! Det jeg har i tankerne, er at vi, bevæbnet med disse indbydende plakater, går ud til nogle af vores favorit-steder og hænger dem op! Biblioteker, ungdomsklupper, Rollespils-foreninger og hvor i nu ellers kommer og hvor i tror i kan finde nogle arrangeret unge(?) mennesker som vil deltage i vores egen fantastiske verden.

Endnu engang står udgifterne på min side, men ved i hvad - det overlever jeg nok! (I bliver min økonomiske død, gør i..!) Giv mig lige noget tid til at finde ud af hvad det ville koste, og hvis det er helt latterligt, så kan det være at i må komme mig til undsætning.

Ind til videre kan i i hvert fald nyde synet af den fine plakat, og måske skrive ned, hvis i kender nogle steder at hænge plakater op!

(P.S., Jeg gidder ikke at høre brokkende kommentarer om hvorfor at det lige præcis er de og de spillere der fik en plads og bla, bla. I skal være velkommende til at finansiere jeres egen plakat! ^^ Vi ville jo elske at se den!)


Sidst rettet af Duxis Tirs Dec 29, 2009 1:57 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 11:45 pm

Hvis plakaten kunne fås i A4-størrelse, så kender jeg omkring 5 steder i århus - hvor jeg kan hænge den op.
Naturligvis skal jeg lige forhøre mig lidt først.. Men er rimelig sikker i min sag...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 5:03 am

Larlii, hvis du hellere vil have den i A4-størrelse, så kan jeg også godt printe den til dig sådan. ^^ Det er ikke noget problem! Hvilke steder tænker du på? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 5:24 am

Biblioteket i Viby, Hovedbiblioteket i Århus, Draconlair (rollespils butik) i Århus, En tegneserie butik i Århus.. og måske vores egen købmand - men der bliver den fjernet efter en til to uger.
Tænker på flere steder - men skal lige finde ud af om det kan lade sig gøre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 1:46 am

- Tegneseriebutikken sagde nej..
- Plakaten er lagt ind på KomogVind.dk => min profil: hg22d
- Plakaten er også lagt ind på NforN => mit stutteri: Eciladôr
- Plakaten er også lagt ind på vores gruppe på Facebook. Jeg har også lagt bogmærkerne ind i gruppen..

- Draconlair vil gerne se plakaten - men vil ikke love noget..
Mangler at snakke med bibliotekerne..

Hvis du vil sende 4 plakater i A4 størrelse - så betaler jeg portoen...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 7:00 am

Det lyder bare super godt, Larlii! ^^ Jo, jeg vil gerne sende dem Det kunne da også være vildt hvis vi fik en plakat ind til Dragonslair! Wow!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Empty
IndlægEmne: Sv: Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!   Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?
» Marts10 - Vi må skabe i fællesskab!
» Hjælp til kostume! D:
» Hjælp til et tortur-forhør...
» Hjælp til at komme igang!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: