Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjælp til kostume! D:

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ambrosius




Antal indlæg : 32
Join date : 05/03/11
Age : 30

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTirs Aug 16, 2011 1:42 am

Hej alle medlemmer af Novítus! Very Happy

Jeg elsker liverollespil og derfor vil jeg mægtig gerne have hjælp til at lave et kostume, hvis altså der er nogen her der har forstand på at sy! Very Happy Jeg håber på at kunne lave et fullbody-kostume, der skal forestille en Bestia hvis jeg selvfølgelig må lave det for Duxis! Very Happy
Jeg mangler stadig at skaffe en symaskine, men det vil jeg nok få ordnet så hurtigt som muligt.
Mit største problem er om jeg skal lave en maske/hoved-"hjelm" eller om jeg kan finde en anden løsning.

Mine tanker er at dragten skal side så tæt ind til kroppen som muligt uden at masse mig selvfølgelig. Very Happy

Jeg vil tilføje mere til mine tanker omkring og håber på at få hjælp. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTirs Aug 16, 2011 2:13 am

Maske er som regel en dårlig idé, så jeg vil foreslå dig at lave en protese i latex og i den lave anderledes næse samt overlæber.
Da pels kan være svært at lave, samt bagudbukkede ben, kan du overveje et trick, jeg så til et andet rollespil, hvor de havde brugt bukser, polstret med skum de rigtige steder og derefter belagt med pels. Du skal dog være opmærksom på, at du skal bruge noget pulver på dine ben, så sveden ikke hænger så meget fast, at bukserne giver din slidsår (det er set, det ser ikke fedt ud og gør ondt som ind i helvede). Så en anden ting er også, at bukserne skal være rare at gå i.
Vil du se nogle eksempler, kan jeg smide dig nogle billeder på en mail eventuelt.
Tilbage til toppen Go down
Ambrosius




Antal indlæg : 32
Join date : 05/03/11
Age : 30

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTirs Aug 16, 2011 4:03 am

Jeg vil rigtigt gerne se de billeder! jo mere jeg har at gå efter jo nemmere er det! Very Happy


Jeg har også lidt besvær med poter. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med dem. Sad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTirs Aug 16, 2011 8:01 pm

Jeg sender dig dem straks. Der er også billeder til klove, da de var taurere, så man burde kunne lave poter... Har lige slettet din mail fra posten over så alle og enhver ikke kan tage den ^^
Tilbage til toppen Go down
Ambrosius




Antal indlæg : 32
Join date : 05/03/11
Age : 30

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 3:14 am

Tak for billederne! De vil komme til god nytte, men hvad var det for noget pulver du snakkede om? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 3:16 am

Det hedder talkum! (fandt jeg ud af fra kæresten, der kunne huske det xD) bunusinfo: det bruger styrkeløftere også for ikke at glide på vægtstænger osv
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 4:39 am

Jeg synes det er SÅ fedt at du vil være bestia! : D Jeg tager det virkelig som en kompliment på sidens vegne!

Hvis du har lyst så kan jeg, som sagt, ordne det således at du kan få nogle reklame-sedler/bogmærker med ud i felten og dele ud til folk, hvis du har tid under briefingen eller efter spillet. : ) Det kunne være fedt at få nogle entusiastiske rollespillere ind på forumet!

Og så har du bare at dele billeder med os! xD Men det er da vidst også mit eneste krav.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Ambrosius




Antal indlæg : 32
Join date : 05/03/11
Age : 30

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 5:09 am

Selvfølgelig Dux! Jeg vil gøre "alt" for Novítus. :b XD

Tak endnu engang Shila! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTors Jan 05, 2012 6:14 am

Fik du lavet det? Hvornår kommer der billeder? : D : D
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitimeTors Jan 19, 2012 11:53 pm

Har desværre ikke fået det lavet endnu, men tankerne køre stadig og når min økonomi er i orden og jeg kan skaffe tingene (og får det lavet xD) skal jeg nok lægge nogle billeder op! : D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp til kostume! D: Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp til kostume! D:   Hjælp til kostume! D: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp til kostume! D:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp til et tortur-forhør...
» Hjælp til at komme igang!
» Hjælp, søger mester tegner!!
» Plakat til Novítus - Hjælp med at skabe budskabet!
» Hjælp mig med at forme vores verden! - Hvad vil I "have" af Novítus?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: