Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg skriver / tegner måske en fanfiction

Go down 
+4
Landon
Xhimi
Helia
Dorgon
8 deltagere
ForfatterBesked
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 3:44 am

Hej folkens. : ) Jeg stresser rundt med at forsøge at blive en bedre tegner. Og jeg har jo altid været lidt af en historie-fortæller.
Jeg sidder måske og planlægger en form for fanfiction. Ikke noget stort, bare for sjov.

I den anledning, vil jeg høre om der er nogen der har noget imod at jeg bruger deres karakterer? I tilfælde af at jeg nogensinde lader andre læse den så skal jeg selvfølgelig nok give jer al copyright. : ) Og jeg lover selvfølgelig at dele det(hvis det nogensinde bliver færdigt) her på siden. Samtidig: Hvis der er noget i ikke kan lide, så skal jeg selvfølgelig nok ændre det, eller slette det helt.

Og omvendt - er der nogen der synes det kunne være ekstra sjovt hvis jeg brugte deres karakterer? : )

Jeg regner med at det bliver en historie i et moderne miljø med nogle ret alvorlige overnaturlige twists. Måske bliver det aliens? Måske bliver det (ordenltige!!) vampyrer? Måske bliver det folk fra fortiden der besøger os? Nu må vi se. : )
Tilbage til toppen Go down
Helia
Moderator
Moderator
Helia


Antal indlæg : 210
Join date : 03/01/12

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:09 am

Du giver den bare gas med mine karaktere i hvert fald! Smile Det er altid sjovt at se hvordan andre opfatter dem..
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:46 am

Ordentlige vampyrer? Findes der virkeligt stadig sådan nogle?
(:
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:51 am

Desværre ikke, nej. xD Men måske kan jeg genopleve dem? Bare en lille smule?
(Og nej, vi har ikke set en ordentlig vampyr siden filmatiseringen af Dracula i 1931. Og det er sådan en skam! *nørd*)

Men nej, jeg kan nok heller ikke helt komme uden om Candy-gothic-genren hvis jeg skal have flere forskellige karakterer ind. xD Men så må det jo bare være sådan. I det mindste vil jeg have ordentlige vampyrer som hverken har blodcirkulation, respiration, medmenneskelighed eller evnen til kærlighed(både mentalt og fysisk), nå!! xD
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:56 am

Og sådan skal en ægte vampyr være xD
Tilbage til toppen Go down
Landon

Landon


Antal indlæg : 71
Join date : 20/02/12

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:06 am

Jeg har ikke noget i mod du låner mine karaktere Very Happy
Tvært i mod!
Tilbage til toppen Go down
Eliny
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Eliny


Antal indlæg : 242
Join date : 01/08/10
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:14 am

Lån endelig en eller flere af mine karaktere ^^
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:19 am

Hvor er det bare fedt at i alle sammen støtter op om det! : D Jeg glæder mig helt til at komme ordentligt igang med det, nu! Så er det spændende hvad det bliver til. : )
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:26 am

Brug løs af mine karakterer. Very Happy xD Og awesome at du faktisk vil lave en fanfiction! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:20 am

*At føle sig totalt langsom til at svare* Brug løs af mine : P
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skriver / tegner måske en fanfiction   Jeg skriver / tegner måske en fanfiction Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg skriver / tegner måske en fanfiction
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tegner søges.
» Hjælp, søger mester tegner!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: