Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvilke element kan du bedst lide?

Go down 
+2
Shiki
Silvanus
6 deltagere
ForfatterBesked
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 7:35 am

Jeg spørger af ren interesse om hvilke element der er dít ynglings, du må også godt begrunde hvorfor det er dit ynglings element. Det er også tilladt at side din nummer to osv. Vis du gider

Hvalmulighederne er:
- ild
- vand
- jord
- vind
- lys
- mørke
- is (mange mener den høre til under vand og jeg ret til en hvis grad)

Mit er vist ild, det har sådan en uforudsigelig måde at være på og er vildt sjovt at se på i længer tid.
Mit nummer to er is, aner ikke hvorfor men det er det.
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeLør Jun 06, 2009 9:30 am

Siiilva! Du ved vidst godt der kun er 4 elementer, ikke? Men okay af dem du har skrevet:
1. Lys, det er så smukt!
2. Jord og is, jord: fordi jeg elsker alt grønt og naturen. Is: Det er også rigtig smukt.
3. Vind og vand, uforklarligt hvorfor.
4. Ild og mørke, farligt, kan jeg sige mere? O.o
Tilbage til toppen Go down
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 8:27 am

Jeg ved godt at der kun er fire, men det er der ikke på den her tråd Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 7:24 pm

mørke : fordi jeg forbinder min elskede jahare med mørke, oprindeligt havde han en masse mørk magi, og nu er det forsvundet(på steder hvor magi var mere udbredt). derudover er det farligt, og jeg elsker farlige ting!
ild : jeg synes det er smukt, og beroligende, og jeg kan ikke lade være med at tænke på kærlighed når jeg ser på det, fordi det er på samme måde, det kan berolige dig, få dig helt op at køre, og på få sekunder fortærre den du er.
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 9:41 pm

Vand er helt sikkert mit element!
Jeg startede med at svømme som 8årig, fordi at jeg simpelthen ikke kunne lade være. Man føler sig så fri og vand er ekstremt inspirerende og fantastisk at filosofere over. Jeg endte også ud som talen/Kongurence-svømmer senere hen. Efter jeg vandt sølv til ungsdoms-DM, så stoppede jeg dog, så jeg kunne få tid til mit musik og mit skriveri. ^^

Jeg er dog ikke enig med jer i at mørket er farligt! Det eneste mørket gør, er at gæmme ting. Mørket svækker jeres syns-sans, til gengæld fremhæver den de andre. Det er altså ikke selve mørket der er farligt, det er frygten for det som i ikke kan se er der.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Silvanus
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Silvanus


Antal indlæg : 106
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 10:01 pm

Da jeg var mindre var jeg også helt vild med vand, en dag var jeg mere i vandet ind op af det, også selv om jeg sov på land XD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 11:19 pm

frygt er virkeligt! frygt er nok den virkeligste følelse i min verden, jeg mener at frygt er lige så virkelig, og lige så stærk, som kærlighed og had, og ligesom had og kærlighed, kan styre vores liv, kan frygt også, og mørke hjælper på frygten, så på den måde, er mørke farligt, mørke kan styre dit liv, eller frygten for mørket kan.
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 11:45 pm

Kun hvis du er bange for mørket, kan det gøre dig ondt, da du bliver hysterisk. Ellers er det bare en illution, som - ja - hjælper mørket. Dog har de fleste ikke inset at mørket også gæmmer dig, og dermed hjælper dig. Altså er du lige så rimeligt stillet overfor hvadend der gæmmer sig, end hvis det var lyst. Mørket gør noget ved folks psyke, derfor ser vi det som en farlig ting. Men alt i alt, så er selve skyggernbe så harmløse som blæst i et lufttomt rum.
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeOns Jun 10, 2009 7:43 am

Mine yndlings:

1. Vind (Styrke, udholdenhed, hurtighed)
2. Vand (Styrke, mangfoldighed, fokus)
3. Mørke (Styrke, eftertanke, magt)

Det i paranteserne er det jeg synes de enkelte elementer symboliserer og det som jeg kan lide dem for.
Det vigtigste som i nok kan se ved et element er deres styrke, og der synes jeg at vinden har den største!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 1:26 am

uhh... at vælge et element... er ikk nemt... ilden er fascinerende... så det vil nok blive den, når man nu ser på de 4 alm. elementer....

men når man nu indrager mørke... så vil den helt klart overstige... idet jeg jo uden tvivl må gå som en af nattens sande tjenere... og min fascination for vampyrer... gør, at den helt klart vil være dominerende.. modsat eksempelvis lys...gg...
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:11 am

Tanthalasa skrev:
uhh... at vælge et element... er ikk nemt... ilden er fascinerende... så det vil nok blive den, når man nu ser på de 4 alm. elementer....

men når man nu indrager mørke... så vil den helt klart overstige... idet jeg jo uden tvivl må gå som en af nattens sande tjenere... og min fascination for vampyrer... gør, at den helt klart vil være dominerende.. modsat eksempelvis lys...gg...

Neej se, jeg 'hader' mørke og elsker lys, du elsker mørke og 'hader' lys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:32 am

Shiki GM skrev:
Tanthalasa skrev:
uhh... at vælge et element... er ikk nemt... ilden er fascinerende... så det vil nok blive den, når man nu ser på de 4 alm. elementer....

men når man nu indrager mørke... så vil den helt klart overstige... idet jeg jo uden tvivl må gå som en af nattens sande tjenere... og min fascination for vampyrer... gør, at den helt klart vil være dominerende.. modsat eksempelvis lys...gg...

Neej se, jeg 'hader' mørke og elsker lys, du elsker mørke og 'hader' lys.

Ja... det kan der jo være noget om... modsætninger, heh
Tilbage til toppen Go down
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:51 am

Tanthalasa skrev:
Shiki GM skrev:
Tanthalasa skrev:
uhh... at vælge et element... er ikk nemt... ilden er fascinerende... så det vil nok blive den, når man nu ser på de 4 alm. elementer....

men når man nu indrager mørke... så vil den helt klart overstige... idet jeg jo uden tvivl må gå som en af nattens sande tjenere... og min fascination for vampyrer... gør, at den helt klart vil være dominerende.. modsat eksempelvis lys...gg...

Neej se, jeg 'hader' mørke og elsker lys, du elsker mørke og 'hader' lys.

Ja... det kan der jo være noget om... modsætninger, heh

Jaa, jeg elsker modsætninger^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 9:06 am

Shiki GM skrev:
Tanthalasa skrev:
Shiki GM skrev:
Tanthalasa skrev:
uhh... at vælge et element... er ikk nemt... ilden er fascinerende... så det vil nok blive den, når man nu ser på de 4 alm. elementer....

men når man nu indrager mørke... så vil den helt klart overstige... idet jeg jo uden tvivl må gå som en af nattens sande tjenere... og min fascination for vampyrer... gør, at den helt klart vil være dominerende.. modsat eksempelvis lys...gg...

Neej se, jeg 'hader' mørke og elsker lys, du elsker mørke og 'hader' lys.

Ja... det kan der jo være noget om... modsætninger, heh

Jaa, jeg elsker modsætninger^^

uhh... er det nu man skal blive skræmt? *s*

Men vidst nu fortsat ikk, at lys og mørke var et element...
Tilbage til toppen Go down
Kentaro

Kentaro


Antal indlæg : 7
Join date : 15/09/10
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 1:44 am

Vand ^^ Fordi det er bøjeligt, tilpasser sig, harmonisk men alligevel har den kæmpe råstyrke. Desuden lever der narhvaler i vandet og alle ved at narhvaler er seje! Razz
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeMan Apr 25, 2011 11:48 am

Kentaro – du har ret. Narvhaler er seje!^^ (men brugder er sejere Razz)





Mine favorit elementer i rækkefølge efter hvilken jeg bedst kan lide:

Mørke er min favorit. Den er simpelthen genial, for kujoner, som mig. så er jeg også ret fascineret, af dets mystik. Altså, jeg ved jo godt hvorfor, der nogle gange er mørkt, og jeg er udmærket klar over alt det der med skygger, lamper, solen osv. Men alligevel syntes jeg der er noget uforudsigeligt over det. Du ved aldrig hvad der skjuler sig i det… ehm…

Jord er det, hele verdenen er bygget op på. Hvordan skal man kunne undgå at elske det?

Lys er en god ting, når man vil finde vej, men dårlig når man vil skjule sig

Vind (ingen grund)

Is (en ting is er meget god til: at blive spist!)

Vand er så… svagt. Jeg foretrækker den frosne version af det. Det er, som forsvarsmekanisme ikke særligt effektivt (medmindre man vil drukne sin fjende hmm...måske skal jeg tage mine ord om vand til mig igen)

Ild er nok den af de nævnte elementer her, som jeg mindst kan lide. Simpelthen pga. det er for varmt. jeg kan ikke klare varme… det er alt for… varmt!

Tilbage til toppen Go down
Noviaka

Noviaka


Antal indlæg : 25
Join date : 15/08/11
Age : 27
Geografisk sted : Danmark

Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 2:40 am

Jeg kan bedst lide is, det smager så godt og samtidig er det det der gør at pingviner, hvalrosser og isbjørne kan leve Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvilke element kan du bedst lide? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvilke element kan du bedst lide?   Hvilke element kan du bedst lide? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvilke element kan du bedst lide?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvilke sagndyr kunne i tænke jer?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: