Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hallo? Er her stadig nogen?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Hallo? Er her stadig nogen? Empty
IndlægEmne: Hallo? Er her stadig nogen?   Hallo? Er her stadig nogen? Icon_minitimeLør Aug 16, 2014 2:50 am

Er her stadig nogen?

Jeg er lige kommet hjem fra et længerevarende roadtrip i Tyrkiet, og nu vænder jeg tilbage til mine studier og mit freelance-arbejde her foran min elskede computer.
Med andre ord kommer jeg til at sidde på min bag dag ud og dag ind det næste lange stykke tid, og jeg kommer til at længes efter noget til at distrahere mig ind imellem.

Derfor kom jeg til at tænke på mit kære, gamle hjem, Orbis, og undrede mig over om der var andre der gjorde det samme?

Hvordan går det med folk? : ) Hvordan har i det?
Tilbage til toppen Go down
Zaramián

Zaramián


Antal indlæg : 22
Join date : 17/09/13

Hallo? Er her stadig nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo? Er her stadig nogen?   Hallo? Er her stadig nogen? Icon_minitimeMan Aug 18, 2014 6:56 am

Jeg har nok været lidt sløv på det sidste, blandt andet fordi jeg har været på ferie og er startet i gymnasiet (YAY!) Men det skal ændre sig! Hvis jeg da ikke bliver begravet i lektier inden for den nærmeste fremtid... Razz
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Hallo? Er her stadig nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo? Er her stadig nogen?   Hallo? Er her stadig nogen? Icon_minitimeFre Aug 29, 2014 8:06 pm

Min kæreste har købt en virkelig lækker (men slidt) lejlighed som vi er ved at renovere, derfor er jeg meget træt når jeg kommer hjem om aftenen, men jeg vil gøre mit bedste for at få Evelyn lidt i gang igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hallo? Er her stadig nogen? Empty
IndlægEmne: Sv: Hallo? Er her stadig nogen?   Hallo? Er her stadig nogen? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hallo? Er her stadig nogen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nogen der kan hjælpe?
» Stadig gadesælgere på denne årstid?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: