Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Criss svarer igen for fuldt artelleri!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 6:33 am

ja.... eftersom dux jo har lagt sine bogmærker ud, smider jeg også mine ud!

Disse er lavet for såkaldte "factions" i stedet for individuelle chars, altså, oprøerne osv, skulle der være nogen der ønskede et "skræddersyet" så skriv herunder, så koger jeg noget sammen, ellers skriv en pm hvis i vil have et til live mødet...... or something ^^ viiii finder ud af det xD



baggrunden, er en lille blå tingest, som forestiller en sø, vores 'link' er også derpå, så vi kan dele dem ud, og folk kan komme herind, og opleve vores univers.

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Bagside

farven kan ændres.... men som standard er den blå ^^

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Bogmrketilnovitus2

næst efter har vi elvernes bogmærke, til de skovglade sataner.

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Bogmrketilnovitus3

oprøerne.


Criss svarer igen for fuldt artelleri! Bogmrketilnovitus

og de novitus tilknyttede.

For der første, prisen for mine bogmærke er et kram : a big hug!
selvfølge hvis i har lyst, må i gerne give et biddrag, og jeg ville sætte stor pris på dette, hvis jeg finder ud af, at der er penge i det, begynder jeg måske at tage penge for det, men det ser vi jo på.


Ønsker i en skrædersyet, aftaler vi en pris, men ikke noget overgirret, dog kommer det til at tage en del af min tid, så 5 kr eller deromkring, ved mælder igen pas, mine bogmærker bliver lamineret, således at de tåler lidt af hvert, men husk at behandle dem ordenligt, hvis i absolut VIL ødelægge dem, kan det godt lade sig gøre xD (trust me)

alt herfra ... sigt på dux.... og FYR! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 7:39 pm

argh... flere... nej... det går ikk... ggg.... og kramme dig... arh... jeg ved nu ikk... du ved... lidt en guy-thing... ikk at jeg er homo-fob... hehe... men øhm... kunne man ikk bare lære at stave lidt eller læse korrektur? hehe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 9:42 pm

haha xD sandt nok... sandt nok ^^

og tag det ikke ilde op, jeg har også noget med homo fobi, meeeen, det er nu mere bare for at skrive en pris.... for sjov xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 9:59 pm

hehe... jamen helt i orden... jg har det bare sådan.. krammer kun venner, som jeg virkelig kender godt og stoler på... når det gælder fyre... så intet personligt...

jamen det lyder da fint nok...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 2:16 am

^^ du siger bare til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 8:47 am

TIL
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:38 am

???
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 12:49 am

Laughing Du sagde at han bare skulle sige: til... Det gjore han så... Laughing

Dine er også flotte... Det er svært at vælge...
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:56 am

Jaharé, jeg bytter gerne et sæt af mine for et sæt af dine, hvad siger du til dét? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:59 am

nej nej nej dux -.-' overhovedet ikke, det kan ej komme på tale! du har fem, jeg har fire, det går ikke op ^^ så jeg laver et specielt "vi elsker dux" bogmærke og SÅ går det lige op. xD
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 1:21 am

Haha, Criss, det mener du da vel ikke?! xD Men det ville ejg skam sætte pris på! ^^
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 6:59 am

Mææh, vil gerne have en af dem allesammen. Mææh, glemte at skrive det dengang for lang tid siden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Criss svarer igen for fuldt artelleri! Empty
IndlægEmne: Sv: Criss svarer igen for fuldt artelleri!   Criss svarer igen for fuldt artelleri! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Criss svarer igen for fuldt artelleri!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dux' galleri (Opdateret!! IGEN) Ny tegnestil?
» På benene igen
» Criss billed bog xD
» Tilbage på benene igen
» Hæren overtager kroen igen!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: