Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Silva vender tilbage

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:14 pm

Heej fantastisk folk! Jeg har været her før, kender de ældste og hvordan tingene engang så ud, men alt det kan jeg ikke bruge til noget, for Novi har forandret sig siden da, og det har jeg også, så se på mig som en ny person med en gammels viden.. Smile
Her på siden vil jeg gerne kendes som Silva og som hankøn, da det er det billede jeg har af mig selv i forbindelse med Novi.. Andet har en yderst negativ virkning på mig (har af gøre med mit fravær.)
Her på siden er mit navn Silva, efter min første Karakter Silvanus (snart død), som det ser ud, har jeg Sharian Sharlario og Saxón som jeg spiller videre på. Der kommer nok nogle flere til..
Jeg kommer ikke tilbage med fuld kraft, men håber på at blive stabil.

Jeg vil mega gerne skrive med jer, især hvis jeg kan få nogle relationer at bygge mine kommende karakter over.. Very Happy

//Silva


Sidst rettet af Sharian Sharlario Lør Jul 21, 2012 11:55 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 10:25 pm

For jer der kender Sharian, er historien.

For ca. halvandet år siden, forsvandt Sharian og efterlod et brev, hvor han frasiger sig alle sine ansvar områder (general posten og pladsen i rådet). Efter et halvt år forsvinder Niger også (hans tidligere højre hånd), dog tager han han sin afsked på ærefuldvis i stedet for bare at smutte..

//Silva
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:38 pm

Hej silva
Jeg er forholdsvis ny her på Novi, men jeg har da set og læst nogle af dine tidligere indlæg, og det glæder mig, at du kommer tilbage til Novi Smile
Du skrev, at du godt kunne tænke dig nogle relationer at bygge spil over? Nu fik jeg ikke helt fat i, om din karakter silva er ny, eller om det er en af dine gamle som du vil tage op og spille videre på, men hvis du mangler nogle allerede aftalte relationer(ven, fjende, søster bror gammel flamme, whatever;) ) er jeg helt klart interesseret:) jeg skal selv til at lave mig en ny karakter, så hvis silva også er ny, kan vi jo snakke lidt sammen, hvis det har interesse...Wink skriv bare en privat besked, hvis du har lyst:)
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 11:54 pm

Heej Keuany
For at uddybe det jeg skrev i søvn mangel X) Så Er Silva(Silvanus) min første karakter herinde, og han jeg er opkaldt efter, men han ligger desværre i graven ( i mit hoved). Dem jeg fortsat spiller på er Sharian Sharlario og Saxón. Derud over vil jeg have lavet mig en eller flere nye, som jeg gerne vil bygge på relationer med andre (her kan du komme ind i billed Wink ). Jeg er åbent for det mest, bare forbered dig på at min karakters sinds tilstand nok er lidt ude af kurs..

Du er velkommen til at finde mig over Skype (skypenavn: silvaisme) eller msn, helst Skype, da jeg ikke har brugt msn i 1½ år.. måske facebook.. i hvert fald, skriv endelig!
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 12:22 am

Heej Silva Very Happy Jeg har sådan savnet dig! <3 :3 xD
Som jeg altid siger så er alle mine karakterer til rådighed, både de eksisterende og dem der kommer i fremtiden(Ja..... Der kommer flere..... I know..... xD), i det faktum med at give relationer til gamle og nye karakterer. Very Happy

Stort knus og kram til dig for at du er kommet tilbage! Very Happy

Jeg tænkte på ville Sharian stadig have følelser for Aaron eller er de fuldstændig væk? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 12:48 am

Tror han benægter det, hvis han overhoved forstod hvad der skete.. Han er ret frastødt af tanken med to mænd *hosthost arihostdorihost*.. Men måske kan der komme noget sjovt ud af Niger (hans højrehånd, som snart bliver an karakter for sig selv.) Af en eller anden grund følger Niger Shar igennem tyk og tyndt, uden at stille spørgsmål Wink
Tilbage til toppen Go down
Rahni
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Rahni


Antal indlæg : 194
Join date : 21/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Lige foran dig! ;P

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 1:12 am

Han kan jo stadig have følelserne, men måske bare at han ignorer dem? Nu har han jo ikke set Aaron i laaaaang tid..... Så måske slår de en lille kolbøtte og kommer tilbage igen? xD Bare fordi han skal have noget mere at slåsse med? Very Happy xD
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 3:00 am

Spændende, spændende;) jeg er med på den værste XD jeg er desværre i sommerhus lige nu, så alt foregår på mobilen, hvilket vil sige, at Skype bliver et problem for mig de næste par uger... Men jeg vil super gerne "indlede et samarbejde" med dig Wink og at du har en karakter med spændende sindstemninger i tanker, lyder KUN som en masse sjovt!!! Wink
Hvis du har nogen idéer som du vil dele, vil jeg selvfølgelig meget gerne høre dem. .. Og jeg ville da også gerne høre lidt mere om denne Silva-karakter, hvis jeg må....Wink
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 4:21 am

Angående Silvanus. Af hvilke grund? Bare for at hvide hvad du finder interessant, da han på mange måder er meget traditionel elver.. med nogle nogle uheld ind over.. Som at han har en datter der er halvelver.. ups

Har du en af grupperingerne i tankerne?? ikke at vi behøves høre til den samme (Silvanus søster har været leder i oprøret.. XD ), og nogle ideer til hvor tæt vores relation er.. positiv vil jeg tror
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 5:24 am

Hmmm....altså, Keuany er jo halvelver og hun holder med Oprøret.... Måske kunne man bruge HENDE til noget... I hendes baggrundshistorie har jeg skrevet, at hendes far var en desetør fra den elviske hær, men det kan jo rettes, hvis det er... Men hvis det skal være rigtigt vil jeg næsten hellere lave en ny karakter, og så tilpasse den til dig:) det var derfor jeg ville vide lidt om silvanus... Så jeg ved lidt om, hvordan min nye karakter evt. kunne være... Har du nogen forslag..? Har du skrevet hans karakterark, for så kunne jeg måske læse det igennem, hvis jeg må...? Wink
Tilbage til toppen Go down
Alisya

Alisya


Antal indlæg : 13
Join date : 18/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 5:32 am

Du kan finde hans karakter ark på side to, men her er det. :b
https://novitus.danskforum.net/t50-silvanus-budbringer-og-spion
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 7:00 am

Nå, for pokker. Tak tak Wink tager lige et kig på det... *hehe , og man føler sig som en slesk stalker-type...Razz*
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:48 am

Saxon kommer jeg alligevel ikke til at spille mere..
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:53 am

Har nu læat din Silvanus-karakter igennem, og kan godt se, at Keuany ikke passer helt ind i billedet...Wink har du nogen forslag til en ny karakter, der ville passe med det du har i tankerne? Jeg mener, hvis jeg skulke lave en karakter, der kan supplere din..? Wink Smile
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 11:10 am

Det kender jeg ikke min kommende karakter godt nok til endnu.. Har du ide til en elver??


Hvad Silvanus angår, kan jeg ikke rigtig huske hvad der står.. :/
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 9:46 pm

Jeg er så glad for at du er tilbage! : D : D
Du var en af mine første admins, og nej hvor havde vi det bare sjovt!!
Novítus har ændret sig rigtig meget siden dengang, ja, men heldigvis kun til det bedre. Vi er langt mere gennemarbejdet end nogensinde før og de brugere vi har - nye som gamle - lader til at være de mest seriøse, mest passionerede og mest talentfulde som vi nogensinde har haft. Jeg er virkelig glad for det team og den community vi har opbygget, selv om den måske stadig er ret lille, og jeg er sikker på at du kommer til at synes det samme. : D

Endnu engang tusind gange velkommen tilbage - jeg glæder mig rigtig meget til at se dit navn meget mere herinde!
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:41 pm

En idé til en elver...
Nu gik jeg lige ind of kiggede lidt rundt, og så bemærkede jeg, at der ikke er skrevet så mange indlæg i Slottet....hvad med nogle hofintriger? En karakter der hører til ved hoffet, evt til dronningens råd? Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er noget for dig, men det er da et forslag;)
...eller måske en super fanatisk elver der forguder den hvide måne og ikke kan tolerere , hvis andre ikke deler hans synspunkter...ellers kunne det selvfølgelig altid være éen, med tilknytning til Akademiet... Eller noget...Wink
Forresten, HVIS vi nu skulle lave en aftalt relation, i hvilken boltgade tænker du s å? Er det et had/fjende-forhold, et søster/bror-forhold eller et 'kærlighedsforhold'?
....hehe. Jeg ELSKER at spørge....bare bed mig holde mund, hvis det bliver for meget....Wink
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 11:49 pm

Det går nok.. eller ville jeg ikke svare Wink

Grunden til jeg spurgte om det sidste er; at jeg regner med at gøre en NPC ved navn Niger (tilknyttet til Sharian i øjeblikket) til en karakter. Det betyder at han har militær status, da han var Sharians højrehånd, men eftersom han er ret ung (137år) har han kun haft den magt Sharian har givet ham, og det er også ved Sharian side han ønsker at stå.. det eneste jeg er sikker på med ham er at han har loyalitet overfor dronning/månerne, som måske skyldes hans opdragelse. Dog har han også en loyalitet overfor Sharian som lige fortiden står over den anden loyalitet... Så måske kunne de være familie, og eller forelsket i hinanden.. eller måske bare fanatiske med den hvide måne.. XD
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 1:05 am

Smile Gode ideer du har;) , men jeg skal lige forstå dig ret. Vil du have mig til at "overtage" Niger så han og Sharian kan spille sammen? Hvis det er tilfældet, lyder det som en sjov idéWink
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 1:33 am

Altså jeg havde på et tidspunkt overvejet det.. Men kom så frem til at han stod mig meget nær, og at folk nok gerne vil lave deres egne karakter.. Dog ville jeg gerne have spil mellem Niger Og Sharian, hvilket er lidt svært hvis jeg selv er begge to.. Så hvis du har lyst til at overtage Niger er du velkommen. Men inden du beslutter dig, vil jeg lige resumere hvad jeg intil nu har skrevet om ham i indlæg, direkte og indirekte:


God med bue
Nærkampsvåben: to sværd
Garvet kriger
137år
Går mest rundt i uniform
er stadig Sharians højrehånd, hvilket mest betyder ven, eftersom Sharian ikke længere er militær aktiv.
Af en grund der endnu ikke er fast sat (måske et løfte eller en forelskelse.. XD ) er han knyttet til Sharian, som betragter ham som en han skal havde lært op i sit eget spejlbilled.. Men Niger har også en loyalitet overfor elverne.. hvad ved jeg ikke, og alt hvad der ikke er skrevet her, må du selv bygge videre på, så du har lyst til at spille ham, hvis det er det du vælgjer..
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 1:40 am

Jamen, hvis jeg må, vil jeg supergerne 'overtage' Niger:)
Hvis du har lyst til at diskutere lidt nærmere med ddette loyalitets-bånd, der er mellem Sharian og Niger, bør vi måske gøre det over beskederne...hvis det nu viser sig, at vi finder ud af noget, der skal forblive hemmeligt til det bliver afsløret ingame;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Silva vender tilbage Empty
IndlægEmne: Sv: Silva vender tilbage   Silva vender tilbage Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Silva vender tilbage
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 1 til 10 //Silva.
» En gammel ven vender hjem
» Får jeg mit liv tilbage?
» Kom tilbage til siden!
» Tilbage på benene...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om alt andet-
Gå til: