Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kom tilbage til siden!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 6:03 am

Jeg er ikke klar til at give Novítus op..! Det er jeg simpelthen ikke!
Ikke efter alt det vi har gjort det til. Alt det det står for, alle de følelser vi har lagt i det og alle de oplevelser vi har haft sammen.
Kom tilbage og kæmp sammen med mig!

Kom tilbage til siden! Oktober10_s1
Kom tilbage til siden! Oktober10_s2




(Husk at kommenter og diskuter brevet med hinanden.)
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Gæst
Gæst




Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 6:27 am

Jeg er selv Administrator(ja, den røde farve kinda gives me away), og er skam enig i at det er ekstremt fail at der ikke rigtig har været den store aktivitet fra min side længe, men jeg er kommet tilbage nu, og vil gerne hjælpe dem der har brug for det.
Personligt har min inaktivitet skyldtes mange ting: dødsfald i familien og nære vennekreds, opgør med en meget stor del af min familie, og så ganske enkelt psykisk ikke eksisterende overskud.
Jeg ved ikke rigtig om jeg vil tage det helt roligt hvis folk bliver rasende på mig over det, men det at Novitus har stået stille så længe har jeg helt klart dårlig samvittighed over, så for at lave en kort opsumering:
I'm sorry
Please forgive me
I love this site and everyone who makes it come alive
Thank you for staying and/or coming back.
We are doing our best!
Tilbage til toppen Go down
Rangiku
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Rangiku


Antal indlæg : 504
Join date : 06/12/09
Age : 41
Geografisk sted : Viby J

Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitimeTirs Okt 26, 2010 5:34 am

Jeg er ligeledes admins (selv om jeg skriver fra en anden karakter).
Dux har helt ret!! Vi må kæmpe for at holde denne dejlige side i live. Jeg gør hvad jeg kan for at få min hverdag til at hænge sammen med arbejde, kæreste og at være admin.
Jeg er også ved (langt om længe) at være færdig med prislisten på mad og drikke vare, som kan købes i Orbis.
Naturligvis er jeg åben overfor flere forslag omkring mad og drikke - bare send en PM til Livian
Tilbage til toppen Go down
Xhimi
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Xhimi


Antal indlæg : 261
Join date : 30/08/10
Age : 26
Geografisk sted : Fredericia

Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 2:13 am

please luk ikke siden ned!!! pale
er ret ny her men kan godt lide siden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitimeOns Nov 17, 2010 5:38 am

Det er der heller ikke planer om, og det er da rigtig dejligt at høre, at vi stadig tiltrækker nye medlemmer som dig selv ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kom tilbage til siden! Empty
IndlægEmne: Sv: Kom tilbage til siden!   Kom tilbage til siden! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kom tilbage til siden!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En nat ved ruinerne for 40 år siden..
» Lang tid siden!
» Får jeg mit liv tilbage?
» Tilbage på benene...
» Silva vender tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Nyheder :: Nyhedsbreve 2010-
Gå til: