Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lang tid siden!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Lang tid siden!  Empty
IndlægEmne: Lang tid siden!    Lang tid siden!  Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 10:20 am

Puhaa... Det er lang tid siden jeg har været her inde... Jeg har ikke været her i... næsten 2 år...

Jeg bliver nødt til at undskylde for at være forsvundet uden en lyd... Jeg har haft noget tumult at slåse med og det har desværre haft påvirket min evne til at skrive.. Jeg har haft store skrive blokeringer, men jeg har gået med tanken i et stykke tid om at begynde at skrive igen. På det sidste har jeg også gjort fremskridt med at skrive, så forhåbentlig skulle det være til at klare. : D
Men jeg er lidt intimideret af at skulle starte på Novítus igen, da der trods alt er gået næsten 2 år, og jeg ikke ved hvor meget liv der stadig er herinde. :b
Jeg tror jeg vil starte langsomt op og se hvordan det går, måske starte lidt på en frisk ^^

Jeg håber i vil tage imod mig igen, og hjælpe mig tilbage ind i Orbis' dejlige verden! : D
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Lang tid siden!  Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden!    Lang tid siden!  Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 7:53 pm

Hej Aaron!! Hvor er det bare godt at se dig herinde igen! : D
Selvfølgelig er du altid velkommen! Lige så meget som du har lyst til.

Der er ikke det meste liv for tiden, men vi er da et par stykker som tjekker tingene ud herinde ind imellem, så du skal være mere end velkommen til at slutte dig til os.
Jeg tror vi alle sammen er ret travle med studier, arbejde eller livet generelt, så det er helt fint hvis du ikke er super-aktiv (lige som alle os andre).

Har savnet dig! : )
Tilbage til toppen Go down
Aaron
Moderator
Moderator
Aaron


Antal indlæg : 371
Join date : 16/06/10
Age : 30
Geografisk sted : Viborg

Lang tid siden!  Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden!    Lang tid siden!  Icon_minitimeMan Sep 08, 2014 8:32 pm

Jeg har også savnet dig! D: xD

Og ja, det virkelige liv er ret så opmærksomhedskrævende... xD
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Lang tid siden!  Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden!    Lang tid siden!  Icon_minitimeFre Sep 19, 2014 4:05 am

Hej Aaron, velkommen tilbage! Smile Smile Smile

Livet udenfor Novítus er ret opmærksomhedskrævende, ja! Men det er simpelthen så fantastisk at folk altid vender tilbage hertil før eller siden Smile

Yipee yay, juhuu - nu vil jeg skrive et indlæg :O)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lang tid siden!  Empty
IndlægEmne: Sv: Lang tid siden!    Lang tid siden!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lang tid siden!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kom tilbage til siden!
» En nat ved ruinerne for 40 år siden..
» Nyhedsbrev - Hvad er sket siden sidst? (August/September 2009)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: