Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook

Go down 
+3
Sharian Sharlario
Evelyn
Dorgon
7 deltagere
ForfatterBesked
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeTors Jun 04, 2009 3:32 am

Ja, her er så alle mine karaterers Scrapbook! : ) Jeg uploader alt nyt og kreativ om mine elskede venner hér. Alle billederne har jeg i større og bedre format så hvis nogen skal bruge dem, så bare skriv.

- Aridóri -
- Dorgon -

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Dorgon_by_amaliekae-d8majn5
Så fik ham fyren endelig et nyt billede. : ) (Tegnet af mig selv)


~ NYT SIDEN SIDSTE OPDATERING ~

EUROVISION!!

Hvert eneste år ser jeg Eurovision Song Contest med min familie, fordi... well... det er lidt blevet en tradition. : ) Men det bliver altid lidt kedsommeligt i det. Så i år inviterede jeg arméen til at være med (Så blev det pludselig langt mere festligt):

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Eurovision

Det er situastioner som disse, hvor man ville ønske at ens karakterer var virkelige, ikke?
Jeg tror faktisk at det er første gang nogensinde jeg har uploadet noget med dem alle sammen samlet, er det ikke? Så for en god ordens skyld er navnene på dem hér i rækkefølge fra venstre mod højre:
Stående: Garrent, Tarnes, Torio, Rodon, Garius.
Siddende: Thor, Garth, Doras, mig selv, og Dorgon. : )
Tak til Lida for at provide småkager. : D

Det gik ikke Danmark så godt i år. Det var helt sikkert ikke alle der var lige tilfredse med dét! Men nu har jeg sagt hvad jeg - og alle mine armé-karakterer - synes om hele showet. xD Hvad synes i?



~ GAMLE TING ~

Karakterer på eventyr - Side 4


Her den anden dag gik det op for mig at jeg virkelig savnede mine karakterer her på Novítus. Og det fik også op for mig at jeg har efterladt dem ude i en tilfældig skov, helt alene, selv om de ikke kan døje hinanden. Så uden videre tøven:

KARAKTERE PÅ FERIE, SIDE 4 (Husk i kan klikke på den, for at se den i større format)

De 3 første sider kan læses hér. : )

Jeg vil gerne give copyright til Aaron. For ja, Aridóris dukke er en Aaron/Mikara-dukke. Normalt ville jeg række ned på ham for at være så ynkelig og så pervers på samme tid, men lige nu er det vist det eneste han har at klynge sig til..!
Det behøves selvfølgelig ikke nævnes at side 4s højdepunkt er den sovende Dorgon <3. Enjoy. ; D

Alarm: Tvillinger!


Jeg har nu skrevet en ret lang tråd med de to fantastiske tvillinger Garrent(Positiv) og Garius(Depressiv) fra Paréls armé. Og selv om de er to fantastiske karakterer, havde jeg lidt problemer med at sætte ansigt på dem. Så jeg har tegnet dem, og syntes faktisk at de kom ret godt ud. : ) Hvad synes i, piger?

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Garrent01_mindre-1
Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Garius01_mindre-1


Morgen-træning er hot

Jeg sad og gloede i alle jeres scrapbooks, og faldt så over tegningen i Shilas hvor hun er travlt optaget af at lave træningsøvelser. Og siden jeg ekstremt godt kan lide den tegning (kompliment til tegneren), tænkte jeg at jeg godt kunne tillade mig at blive en smule inspireret af det. : )
Og det resulterede så i denne fine tegning:

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Dorgon_Pushups

Grundet manglende fodtøj går jeg ud fra at Dorgon lige er stået op. : ) Jeg siger det nu, og jeg vil sikkert komme til at sige det mange gange endnu i mit liv: Jeg finder folk der træner om morgenen pokkers sexede.
Jeg har aldrig i mit liv set nogen lave enarmede armstrækninger på ét ben. xD Men den dag jeg gør får udøveren al min respekt!
Jeg havde egentlig planer om at tegne tegningen op og måske endda lægge farve på. Men jeg kunne simpelthen ikke nænne det. Blev for glad for hans ansigtsudtryk i denne hér udgave. : )


1001 hair-styles


I mine tråde bliver jeg ved at nævne underlige måder hvorpå Aridóri altid sætter sit unaturligt lange hår op og gør underlige ting ved det. Og da jeg så en aften kedede mig hjemme hos Shila grundet spontan computer-død, fik jeg skriblet denne hér sammen:

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Aridri_Hairstyles_Mindre

Jeg vil vove at kalde ham den mest feminine og - måske endda også - den kønneste Novítus-karkter vi overhovedet har. Men det vil en karakters forfatter jo altid påstå om sine egne karakterer. xD
Og inden i spørger; ja, han har rent faktisk bestemte frisurer til bestemte lejligheder. : )


Tegne-Challenge: Karakterer i nutiden!


Ja, nu er vores tegne-challenge vist så "gammel" at den også godt kan ryge hér ind. : ) Links til tegninger af nutids-Dorgon og nutids-Dóri herunder:

Klik for billede af nutidens Dorgon

Klik for billede af nutidens Aridóri


Neverwinter Nights - Sig mig, kender vi ikke dém?

Jeg er en dedikeret fan af computerspillet Neverwinter Nights. Faktisk, så vil jeg vove at påstå at det er det computerspil der har givet mig allerbedst eventyr og allerflest oplevelser nogensinde. (Den overskrider endda Heroes III!) Spillet kan kun anbefales, og jeg ved blandt andet at Shila er enig med mig. : D
Og to af de karakterbilleder der er i spillet, kan ikke lade være med at plage mig lidt. For hver gang jeg ser dem, kan jeg ikke lade være med at tænke "Sig mig lige engang... har jeg ikke set de to før?"
Se selv efter og sig hvad du synes. : )

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Nwn_Aridori  Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Nwn_Duxis
Jeg synes ikke engang at jeg behøver at sætte navne på dem, gør jeg? xD Og nogle af jer har jo nok allerede lagt mærke til, at Aridóri har skiftet sit profilbillede.

The 48 Laws of Power

På det sidste har jeg studeret bogen The 48 Laws of Power. Den er kynisk, den er forfærdelig, den får én til at finde verden komplet uretfærdig og korrupt, men den er vildt facinerende. Bogen handler ganske simpelt om hvordan du fuldstændig koldt og moral-løst kan opnå ren og rå magt, via de 48 regler. Den har solgt i flere milioner, og ja, mange bussiness-folk i vores verden lever rent faktisk efter den, som var den en bibel.

Bogen nævner hvilke slags mennesker med magt der findes. Og det kom bag på mig, at jeg kunne genkænde to af mine karakterer (som jo er to af de allerstørste magt-indehavere i Orbis.) Prøv selv at læs:

Dorgon Parél:
The Serpent with a Long Memory. If hurt or deceived, this man will show no anger on the surface; he will calculate and wait. Then, when he is in a position to turn the tables, he will exact a revenge marked by a coldblooded shrewdness. Recognize this man by his calculation and cunning an the different areas of his life. He is usually cold and unaffectionate. Be doubly careful of his snake, and if you have somehow injured him, either crush him completely or get him out of your sight.

Aridóri Nir'Kahl:
The Arrogant and Proud Man. Although he may initially disguise it, this man's touchy pride makes him very dangerous. Any perceived slight will lead to vengeance of overwhelming violence. You may say to yourself, ”But I only said such-and-such at a party, where everyone as drunk...” It does not matter. There is no sanity behind his overreaction, so do not wast time trying to figure him out. If at any point in your dealings with a person you sense an oversensitive and overactive pride; flee. Whatever you are hoping for from him isn't worth it.

Det får mig til at tænke: "Hold da kæft! Siden jeg kan lægge mine (og adskillige andres) karakterer i de kattegorier "Magt-biblen" fremstiller, så er Orbis jo lige så korrupt som vores egen verden!"
Og i fremtiden skal min mission være at få det ekstra meget op til overflade.
Hvem er med mig?  Twisted Evil


Paréls Historie[/center]

Lad mig gøre én ting helt klart:
Jeg er virkelig gået hen og forelsket mig i min egen karakter. Jeg er faldet for Dorgon. Ikke nok med det, så er jeg faktisk smask-forelsket!
Og det har længe irriteret mig, at man ikke ved noget om ham. Vi ved at han ser godt ud, at han har tattoveringer på venstre underarm, men vi ved intet om den Dorgon der eksisterede inden han fyldte 27:
Hvordan endte han hos Novítus? Hvordan føltes det for ham at leve et liv som legesoldat engang for et årti siden?
Jeg ved ikke med andre, men jeg vil i hvert fald gerne selv vide det..! Og derfor er jeg begyndt at skrive tråde der dykker tilbage i generalens bevidsthed, som så han vil det eller ej.kriv til mig, for jeg har dem. : )


Tegninger[/center]

Og hér er min grund til at Relia skal skylde sig at skrive noget mere for Evelyn:
Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Dogon_Evy01
Episoden ved markedet hvor Evelyns første lette kys var lige ved at slå Dorgon helt ud af den, både forstand- og lystmessigt.

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Dogon_Evy02
Et random billede af de to hvor Evelyns kjole blev super grim. xD Derudover kan jeg godt lide tegningen.

Og nu da jeg har gjort dét klart, synes jeg godt du må få skrevet noget mere, Relia! Se lige på de to, de er jo skabt for hinanden! xD Det er min foreløbige gave til Dorgon og Evelyn - Må de komme på masser af sjove eventyr sammen!

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Aridri01-2
Aridóris profilbillede som jeg lavede til lejligheden. Photoshop med tegneplade.

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Duxis02_Mindre-1
Den første tegning jeg tegnede af Duxis overhovedet. Er stadig glad for den på trods af nogle få fejl den har propotions-messigt. Farveblyanter og tusch.

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Enrgia01-1
Aridóri og nogle af lærlingene fra Enérgia-akademiet. Blyant.


Sidst rettet af Dorgon Fre Mar 20, 2015 3:35 am, rettet i alt 16 gange
Tilbage til toppen Go down
Evelyn
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Evelyn


Antal indlæg : 217
Join date : 06/07/09
Age : 32

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 9:32 am

Årh man man MAN! That must I da nok lige say cheers
- De er flotte! Very Happy

Jeg kan godt lide Dorgons udtryk på det første - sådan lidt dejligt forvirret. Razz
Tilbage til toppen Go down
Sharian Sharlario
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Sharian Sharlario


Antal indlæg : 294
Join date : 29/12/09
Age : 28

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeMan Mar 14, 2011 6:36 am

Det er jeg!! 100%!!! Twisted Evil
Jeg vil blive meget overrasket hvis ikke også Sharians findes på den liste! XD Og hvis han ikke gør.. Så viser det bare hvor speciel han er.. XDXD Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeLør Apr 23, 2011 1:55 am

Det lydder godt, Silva! xD Jeg kan da lede den igennem og se om jeg kan finde ham. Sammen skal vi nok gøre Orbis til et langt mere kynisk sted at opholde sig. xD

Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Vitae
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Vitae


Antal indlæg : 169
Join date : 24/02/11

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 4:35 am

Hey! Very Happy Fedt med billederne af tvillingerne! Dem havde jeg også lidt svært ved at sætte ansigter på.. Men det er der jo ikke nogen grund til, de er jo lige der!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeTirs Sep 13, 2011 5:40 am

Fantastisk Dorgon-tegning, og mange tak for komplimentet om tegningen af Shila ^^
Og en ting, vi også snakkede om - Aridóri er jo ildmagiker, så jeg er overbevist om, at han til kedelige møder bruger sin tid på at sno hårlokker om sine fingre og med lidt varme derved krøller håret!
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 12:31 am

EUROVISION!! xD
Og en skør armé!
Tilbage til toppen Go down
Shila
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Shila


Antal indlæg : 614
Join date : 21/02/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:25 am

Jeg elsker den nye tegning!! : D
.... Meeen, Shila føler sig lidt udenfor når hun nu er kommet i arméen! xD
Tilbage til toppen Go down
Aridóri
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Aridóri


Antal indlæg : 945
Join date : 06/07/09
Age : 30
Geografisk sted : London

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeLør Dec 08, 2012 7:09 am

Ville bare lige vise den i større format, så man virkelig kan se hans fantastiske udtryk. : D

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Aridoacuteri_Vladimir01
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitimeFre Mar 20, 2015 3:34 am

BAM! : )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Empty
IndlægEmne: Sv: Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook   Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aridóris, Dorgons og Arméens ScrapBook
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Toushiros ScrapBook
» Velinas ScrapBook
» Ignisus ScrapBook.
» Timians scrapbook
» Riccio's scrapbook

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Karakterers ScrapBooks-
Gå til: