Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Empty
IndlægEmne: Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.   Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 7:23 am

Hej alle Very Happy

Min karakter Elvira har været temmelig stillestående den seneste tid, fordi alle de indlæg hun er med i er gået døde... Jeg vil meget gerne have 'gang i hende igen', og vil derfor spørge, om der ikke er nogen, der ligger inde med en plot-idé, som hun kan være med i? Hvis der nu er én, der alligevel står og mangler en 'modspiller', så er jeg meget åben for forslag Wink
Hvis man har brug for lidt info om Elvira, for at kunne bedømme, om man kan 'bruge' hende i en tråd, kan det siges, at hun er en omrejsende urtekyndig og sandsigerske, der siden i sommer har holdt til i Rétneck, fordi hun ville være behjælpelig i Pur Nest. Det betyder ikke, at hun ikke kan være rejst videre nu, hvis i ønsker at 'bruge' hende et andet sted; bare skriv! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alfred
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Alfred


Antal indlæg : 113
Join date : 14/03/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.   Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 1:13 am

Åh jeg havde tænkt mig, vi skulle have en tråd, hvor Alfred kunne holde den forelæsning, vi havde snakket om i en tidligere tråd. Den ville dog nok blive lidt ensidig at skrive tænkte jeg, så det ville være fedt at få en vinkel på. Dog vil jeg gerne have afsluttet Lida-plottet inden Smile
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.   Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 5:58 pm

Den vil jeg MEGET gerne lave med dig Wink Havde faktisk tænkt mig at sende dig en PM, men måske det kunne være fedt at få andre med i den også...? Så er der flere til at stille spørgsmål og et større 'publikum' for Alfred at gå i krig med Wink
Men vi kan bare arrangere nærmere (hvis der er brug for det), når 'Lida-krisen' er ovre Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.   Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger andre folk, til fængselsemne
» Søger folk at snakke med #foreveralone
» Søger efter kreative folk ^^
» Søger folk til ideer omkring et muligt plot
» Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: