Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Vãlrun

Vãlrun


Antal indlæg : 8
Join date : 04/03/13
Age : 30
Geografisk sted : Ukendt

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 1:09 am

Hej alle super seje mennesker her inde på Novitus.
mit navn er Vãlrun og jeg søger følgende relationer:

- Forsvundet halv bror/Søster {helst inde under halv race i forbindelser af menneske eller elver}

- Forretnings partner

- 2 Højstående fra hver fraktioner, som har interesse i at fange / tilbage holde nogle fra det 'andet hold' [medmindre GM har planer om at ligge disse karakter som NPC]

- Nær ven, som kender Vãlrun mere end de fleste.

- Jagt partner {Vãlrun er en af dem som elsker jagt, og dermed har brug for en 'jagt' partner}

og dette er så dem jeg søger ^^
hvis i andre nu eventuelt har andre forslag udover dem som er nævnt oven over skal i være velkomme om at give lidt indput ^^

Kort om Vãlrun:

Proffersion: ' Bounty Hunter ' ~ som fanger folk til den højeste pris der er blevet budt for denne persons hoved ~

Loyalitet: Den højest bydende.

Fjende: Ingen & alle, da alle kan blive hans fjender, og ingen tør være hans fjender.
Tilbage til toppen Go down
Lida
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Lida


Antal indlæg : 547
Join date : 28/08/11
Age : 31
Geografisk sted : Nørrebro

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 3:20 am

Det er ikke nødvendigt for en person at være højtstående inden for en fraktion for at have interesser imod den anden. Det er fuldt tilladt at have personlige motiver, og I skal skam bare bruge løs af de højtstående NPC'er, vi har lavet (kan findes hér), hvis I lige mangler én til at give ordren : )
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 4:58 am

Hej og velkommen til! Very Happy
Jeg kunne ikke lade være med at standse op, da jeg så ordet HALVELVER, for jeg ligger lige netop inde med én Wink tongue Det er Keuany her, hvis far var en soldat fra elverhæren og hvis mor var leder af en karavane i Ørkenen.
Jeg ved ikke, om du kan 'bruge' hende til noget, men jeg er frisk på at lave en relation, hvis du er interesseret.
Altså; Jeg var lige inde og læse din baggrundshistorie, og for min skyld kan Keuanys far SAGTENS have været fra Mennesá. I Keuanys BG har jeg skrevet, at han var en dessatør fra elverhæren, der af omveje endte i Ørkenen, hvor Keuanys mor så fandt ham og blev forelsket i ham, men derfor kan han jo godt have fået et barn (Vãlrun) inden...Måske havde han bare en ting for stammekvinder... hvad ved jeg tongue
MEN hvis vi skal lave en relation, bør Vãlrun nok være Keuanys ukendte halvbror, for hun har jo aldrig hverken tænkt på ham eller nævnt ham over for nogen... Nu ved jeg selvf. ikke lige, hvad du skal BRUGE denne bror/søster til, men man kunne jo godt forestille sig, at Vãlrun på én eller anden måde har hørt om Keuany fra sin far, der måske sørgede for at holde lidt af kontakten...? (hvordan han så end har formået DET)
Keuany er lige i øjeblikket på flugt, da hun var en del af det nu splittede Oprør. Hun gemmer sig langt inde i en skov med en flok andre Oprørere, og prøver at kommer sig over tabet af Havnen (oprørernes hovedkvarter).
Hvis du er interesseret, kan du bare skrive her eller i en PM, så kan vi finde ud af noget Wink
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeOns Mar 06, 2013 5:03 am

Hehe... Og nu vi ER i gang, så har jeg også karakteren Elvira, som er omrejsende urtekyndig. Har du brug for en 'ven som kender Vãlrun bedre end de flest', så lader jeg gerne Elvira stå til rådighed; hun har været så stillestående her på det seneste, så det vil da kun være skønt at få gang i hende igen Wink Hun er som sagt omrejsende urtekyndig, så hun kan let have mødt Vãlrun på vejen eller i en skov eller sådan noget...
Men alt det her kan du bare tænke over Wink du behøver ikke svare lige med det samme; måske er der nogen, der har bedre idéer eller bedre 'tilbud'.
Tilbage til toppen Go down
Authdil

Authdil


Antal indlæg : 69
Join date : 05/08/12

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 6:48 am

Velkommen til!
Nu kan jeg som Keuany se at du er halvelver! Very Happy
Jeg vil med glæde stille Authdil til rådighed, han er selv halvelver og har dannet en mindre gruppe af halvelvere som kaldes 'Jægerne' de er en undergruppe i oprøret som mener at krigen er deres kamp, selvom de er med i oprøret så er der delte meninger omkring dem, mange vil mene at de er for selvstændige andre mener at de bare bruger oprøret! men en ting er sikkert, de er alle halvblods og stolte af det! Very Happy
Nu kender jeg ikke Vãlrun men kunne han være interesseret i at joine up med andre halvblods og nakke både elvere og novitus soldater?

Hvis ja, så er Authdil noget for ham!
Tilbage til toppen Go down
Sicari

Sicari


Antal indlæg : 9
Join date : 04/03/13
Age : 28

Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitimeTirs Maj 07, 2013 4:40 am

Mihr er frisk på at være jagt partner eftersom han selv er ret vild med jagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Empty
IndlægEmne: Sv: Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus   Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger folk til ideer omkring et muligt plot
» søger andre folk, til fængselsemne
» Søger folk at snakke med #foreveralone
» Søger efter kreative folk ^^
» Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: