Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søger folk at snakke med #foreveralone

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Søger folk at snakke med #foreveralone Empty
IndlægEmne: Søger folk at snakke med #foreveralone   Søger folk at snakke med #foreveralone Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 8:07 am

Så her for nogle dage siden snart startede jeg den her tråd:

https://novitus.danskforum.net/t819-en-hjaelpende-hand

Som jeg havde tænkt som min karakters "intro" til verdenen, hvor han kunne få stiftet nogle bekendtskaber og begyndt at blande sig lidt i historien, samtidig med at uddybe sin egen baggrundshistorie og nuværende tilstand for mig, ham selv og andre. Very Happy

Men der er ingen der gider være med. Sad
Så vil nogle ikke please nok det? :3
Oprører, Novi eller neutral, det er fuldstændig ligemeget - de mødes på neutral og fredelig grund og fra min karakters side i hvert fald med frerdelige intentioner (til at starte med da!)

Jeg kan nok være mest aktiv her fredag/lørdag, men det vigtigste for mig er bare at få startet noget! :3
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Søger folk at snakke med #foreveralone Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk at snakke med #foreveralone   Søger folk at snakke med #foreveralone Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 5:15 pm

Altså, jeg har en anden karakter, (Elvira) som for øjeblikket sidder en smule fast, netop fordi en af hendes 'bekendskaber' tilsyneladende er holdt op med at skrive på Novi, så hvis det er, kunne man da godt forestille sig at hun kunne møde Nero Wink
Hun er en menneskelig urtekone, der lige er kommet til byen, og som mødte en dværg på kroen, som hun havde aftalt at rejse videre med...(men nu er denne dværg som sagt holdt op med at komme online...-.-)
'lige nu', (eller hvad man kan kalde det), er hun i Pur Nest med selv samme dværg...jeg kunne forestille mig, at hun kunne møde Nero når hun går sin obligatoriske eftermiddagstur..? (eller indlægget er måske om morgenen...O.o)
Men anyway så er Elvira til rådighed Wink Jeg kan ikke nå at skrive lige nu, men lørdag aften passer mig enlig meget godt;)
Elvira er også neutral, forresten Wink
Tilbage til toppen Go down
Nero




Antal indlæg : 36
Join date : 08/12/11
Age : 31
Geografisk sted : Midtjylland

Søger folk at snakke med #foreveralone Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk at snakke med #foreveralone   Søger folk at snakke med #foreveralone Icon_minitimeLør Aug 18, 2012 4:59 am

Hej Very Happy

Det lyder godt, du skriver bare med hende, eller for den sags skyld Keuany når du har tid/lyst! Very Happy
Så må vi jo lige chatte sammen imens hvis der er noget vi skal drøfte! :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger folk at snakke med #foreveralone Empty
IndlægEmne: Sv: Søger folk at snakke med #foreveralone   Søger folk at snakke med #foreveralone Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger folk at snakke med #foreveralone
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger efter kreative folk ^^
» søger andre folk, til fængselsemne
» Søger folk til ideer omkring et muligt plot
» Søger folk, der kan hjælpe med at få Elvira i gang igen.
» Vãlrun Søger Plot & Relationer med folk her inde på Novitus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Om Novítus :: Søges!-
Gå til: