Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant   Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 19, 2015 12:43 am

"Det har jeg skam allerede regnet ud." Svarede han med et smil. "Det er ikke alle og enhver der ville kaste sig i kamp på den måde. Hvis du nogensinde bliver træt af adels-livet, så er jeg sikker på at du vil føle sig perfekt hjemme i hæren."
Roligt gik han hen hvor han havde hængt sin jakke tidligere. Det var lidt af et mirakel at Lycidas familie ikke havde set dem fjolle rundt på denne måde. Hvad havde han overhovedet tænkt - det kunne let have endt ud i endnu en skandale..!
Tilbage til toppen Go down
Lycidas
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Lycidas


Antal indlæg : 227
Join date : 13/04/14
Age : 31

Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant   Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 19, 2015 12:53 am

Hun grinede muntert til hans kommentar "min familie er frisindet, men de håber dog stadig på at se mig få børn - det vill blive gevaldig udsat hvis jeg nogensinde gik ind i hæren" sagde hun imens hun gik hen mod døren "men jeg sætter pris på tilbuddet."
Idet hun åbnede den tunge dør, kom et vinstød susende ind i lokalet, der fik den tynde skjorte til at flavre og fletningen til at danse i vinden idet den blev løftet fra hendes nakke.
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant   Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 09, 2015 3:53 am

Dorgon trådte ud forbi sin værtinde. Den friske luft ramte ligeledes ham, og efter den ophedet situation de to lige var gået igennem var det overordentligt rart at føle vinden på hans ansigt og i hans hår.
Med et roligt ansigtsudtryg vendte han sig rundt mod Lycidas igen, mens hun stadig stod i døråbningen. Håret blev let løftet rundt af vinden og indrammede de lettere røde kinder. Uden et ord bukkede han sig, tog hendes hånd, kyssede let hendes håndryg, smilede varmt til hende og begyndte roligt at gå, stadig med uniformsfrakken hængt over den ene arm. Med alt det der var sket mellem de to var der vist ikke meget mere at sige. Han havde allerede sagt og gjort alt for meget.
Han måtte endda indrømme at han ikke følte helt så meget skam over det som han nok burde. Forhåbentligt var det ikke det sidste han så til Lycidas Cadfael.

[out]
Tilbage til toppen Go down
Lycidas
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Lycidas


Antal indlæg : 227
Join date : 13/04/14
Age : 31

Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant   Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 09, 2015 4:30 am

Dorgons gestus overraskede hende, men det var bestemt en behagelig overraskelse. Hun gengældte hans smil, og stod lænet op af døren i lidt tid og lod blikket hvile på Dorgons ryg indtil hun hørte kokkepigerne i køkkenet. Hun rystede sagt på hovedet og mumlede "sikken en hjerteknuser..!" med et skævt smil.
Hun lukkede døren til træningslokalet, og gik med rank ryg og fjedrende skridt ind i huset igen.

[out]
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant   Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et simpelt ærinde der pludselig blev mere interessant
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Når ting pludselig ikke længere er som de plejede

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Orbis (Spillet) :: Rétneck (Menneskenes Hovedstad) :: Bellus Distriktet-
Gå til: