Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Duxis
Admin
Admin
Duxis


Antal indlæg : 638
Join date : 01/04/09
Age : 30

Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Empty
IndlægEmne: Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)   Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:30 am

Halløj Folkens! ^^ Så er den første (og måske eneste) staff-commic klar. Jeg havde egentlig forberedt én med Jaharé og Silva, men det var en mærkelig indledning..! Den kommer måske op på lystavlen senere. Men her er den første da så! ^^

Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Staff_Commic01copy
Jeg er ked af at sige det, folkens, men i har en administrator med et problem: Hun er for kreativ. Eller rettere sagt: Hun tror hun er for kreativ! Og så løber hun rundt med sine keative idéer som ikke rigtig virker og hun ender med at bruge en masse tid på det, samt at blive stresset, og alligevel ender resultaterne ud super simple..! Men sådan er Dux..!
En anden ting, der er i denne hér commic, er at staff-rådet har fået sit eget board, som i jo kan gætte jer til. ^^ Nej nej, i kan ikke se det. (Det er 4dimmentionelt!) I just thought you might want to know. ^^


Smid en kommentar - aner ikke om der kommer flere af samme slags!
Tilbage til toppen Go down
https://novitus.danskforum.net
Shiki
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Shiki


Antal indlæg : 197
Join date : 12/05/09
Age : 28
Geografisk sted : Midtjylland

Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Empty
IndlægEmne: Sv: Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)   Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:19 pm

Nice one Dux, specielt fordi det bare kunne ligne Silva det brokkehoved, at sige sådan nogle ting xD
Først er du for langsom, og så kan hun ikke lide hængelåsen, suk, suk.
Man kan aldrig gøre Silva tilfreds, medmindre man giver hende ret...
Håber ikke hun læser dette xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Empty
IndlægEmne: Sv: Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)   Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Icon_minitimeLør Nov 28, 2009 4:52 am

Laughing Mega godt gået, dux Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Empty
IndlægEmne: Sv: Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)   Staff-Commics! (Hvorfor ikke?) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Staff-Commics! (Hvorfor ikke?)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor lige mig?!
» Tid heler alle sår, ikke?
» Den historie har jeg da ikke hørt før.....
» Når ting pludselig ikke længere er som de plejede
» Nyhedsbrev, September 2012. Nye staff-members.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Oplysninger :: Opslagstavlen-
Gå til: