Novítus
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Novítus

Lad fortællingen rive dig med
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Langsom tilbage vending - håber jeg

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kira
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kira


Antal indlæg : 191
Join date : 15/12/11
Age : 41
Geografisk sted : Viby J, Århus

Langsom tilbage vending - håber jeg Empty
IndlægEmne: Langsom tilbage vending - håber jeg   Langsom tilbage vending - håber jeg Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:40 am

Hejsa..

Jeg ved at det er ved at være længe siden jeg sidst har været online.. Men jeg vil prøve på at finde min novitus ånd igen, selv om det i øjeblikket er lidt svært bl.a. p.g.a. arbejdet..
Tilbage til toppen Go down
Dorgon
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Dorgon


Antal indlæg : 1513
Join date : 01/04/09
Age : 30

Langsom tilbage vending - håber jeg Empty
IndlægEmne: Sv: Langsom tilbage vending - håber jeg   Langsom tilbage vending - håber jeg Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 10:25 am

Hej og tusind gange velkommen tilbage! : D
Det er rigtig godt at se dig igen, og tro mig, du er ikke den eneste der har været inaktiv grundet tidspres. Årsskiftet er jo tiden for universitetets eksamener of gymnasiets opgaveskrivning. Jeg selv har været travlt optaget af universitets-optagelser og min storre udflytning af landet.

Men det er rigtig godt at du er tilbage og lad os håbe at vi allesammen kan gøre et comeback nu her hvor der bliver tid igen. : D vi har savnet dig!
Tilbage til toppen Go down
Keuany
Moderator
Moderator
Keuany


Antal indlæg : 174
Join date : 21/05/12

Langsom tilbage vending - håber jeg Empty
IndlægEmne: Sv: Langsom tilbage vending - håber jeg   Langsom tilbage vending - håber jeg Icon_minitimeMan Feb 04, 2013 12:34 am

Jeg fristes til at løfte armene i vejret og sige 'Vel talt!" Wink tongue
For det er så sandt, som det står skrevet, og jeg må give ret i, at vi vist alle har været lidt 'inaktive'... Men jeg er glad for, at du er tilbage, i det omfang du nu kan magte det Wink Vi har savnet dig i oprørs-kvinde-rødstrømpe-klubben Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Langsom tilbage vending - håber jeg Empty
IndlægEmne: Sv: Langsom tilbage vending - håber jeg   Langsom tilbage vending - håber jeg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Langsom tilbage vending - håber jeg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Får jeg mit liv tilbage?
» Tilbage på benene...
» Kom tilbage til siden!
» Tilbage på benene igen
» Silva vender tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Novítus :: Chat :: Chat om Novítus-
Gå til: